• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 14 مهر 1398
کد مطلب : 83043
+
-

فاز اول کامیون‌سازی مشگین‌شهر آماده بهره‌برداری شد

استاندار: روزانه ۵۰ اتاق کامیون در این واحد ساخته می‌شود

استاندار اردبیل با اشاره به پیشرفت احداث کامیون‌سازی مشگین‌شهر از آماده بهر‌ه‌برداری بودن فاز اول این کارخانه خبر داد. به گزارش ایرنا، «اکبر بهنامجو» گفت: با هماهنگی و تلاش دستگاه‌های متولی زیرساخت‌های فاز اول این کارخانه برای افتتاح آماده و اولین اتاق کامیون به صورت آزمایشی در این کارخانه ساخته شد. وی بیان کرد: در حال حاضر، بیش از ۲۴۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و در یک ماه آینده آگهی استخدام ۲۰۰ نفر نیز دیگر منتشر خواهد شد.

استاندار ایجاد این شهرک را فرصت مناسبی برای منطقه عنوان کرد و افزود: کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهر ارزش افزوده منطقه را افزایش می‌دهد و سبب ایجاد واحدهای مکمل منحصر به فرد می‌شود. این مسئول با اشاره به این‌که خط تولید فاز اول کاملا راه‌اندازی شده است، بیان کرد: با حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دولت محلی این واحد احداث شده و روزانه ۵۰ اتاق کامیون در این واحد ساخته خواهد شد که رکورد خوبی برای استان است.

بهنامجو تاکید کرد: تکمیل این پروژه تحول عظیمی در اشتغال و اقتصاد منطقه ایجاد می‌کند و دل‌نگرانی خانواده‌ها در مورد اشتغال فرزندانشان کاهش می‌یابد. وی تامین گاز مورد نیاز و ۲۰ مگاوات برق را از ضروریات این پروژه عنوان کرد و افزود: در سال آتی، مشکلات زیرساختی فازهای بعدی این شهرک زیر نظر مشاورهای فنی تخصصی با مساعدت دستگاه‌های متولی تامین می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید